22. 5. 2017

XTERRA Espana, 8.místo

Po smolném Řecku jsem nabral směr Tarragona na Xterru ve Španělsku. Tarragona je typické přímořské universitní městečko vzdálené 60' autobusem s římskými památkami (katedrála, akvadukt, amfiteátr). Rodiště výborného závodníka a zároveň organizátora tohoto podniku Rogera Serrana.
Podle toho to také vypadalo. Biková část byla namotaná v přírodním parku, krásná  trať Xterry s množstvím trailů, prudkých výjezdů. Hodně kamenitá, zrádné zatáčky na písku. Novodobá xterra okořeněná náročným během nahoru-dolů s cílem pod jedním z oblouků římského akvaduktu (skvělá cílová brána :) Čekat, že nebude horko, by bylo bláhové.
Tak hurá pláž, dvě kola po 750m s přeběhem v klidném moři, udržel jsem se v první grupě, malý zásek v depu mě stál pár vteřin, které jsem horko těžko na rovinatém nájezdu stahoval. Borci za to vzali a já jel šrot a nedokázal jsem to stáhnout. Nechtěl jsem se uplně odvařit. V podstatě jsem celé kolo jel sám, bojujíc s jejími nástrahami a teplem. Přiburácel jsem na pozici deváté a upaloval na běh. Běželo jse mi dobře, kopal jsem do toho, stahujíc vadnoucího Jana Pyotta. Na sedmém jsem ho přeletěl, jestě kousek před ním byl jeden Španěl, do něho jsem šel taky a šetřil síly na závěrečný spurt. V posledním kopci jsem za to vzal, ovšem to samé udělal i on a už jsme si to dávali. Nakonec jsem to prohrál. Přesto na začátek sezóny spokojenost.
Závod perfektně zorganizován, skvěle z letiště dostupný. Možnost ubytování habakuk, já jsem využil místní hostel, poté jsem se přesunul na universitní koleje. Za mě doporučuju.

PS: Díky Exovi za podporu a fotky. Partnerům na možnost závodit.
Děkuji mému rodnému městu Chodov za přispění na tuto cestu.
Stay tuned
Honza

Žádné komentáře:

Okomentovat