2. 8. 2017

ETU Mistrovství evropy v terenním triatlonu, BRONZ

Rumusko velká neznámá. Transilvánie, krásná hornatá země, Drakula-toť vše, co jsem si před odletem vybavil...Servis rumuských aerolinek výborný, 2h let směr Kluž, přestup do auta a 2h konstatní rychlostí 110km/h včetně vesnic:), kolem všude hory, kopce pastviny. Do města Targu Mures, kde se šampionát odehrával jsem dorazil před půlnocí, hned po vystoupení jse kolem mě přehnal povoz tažený koněm narvaný lidma-vítej v Rumunsku:)
V nedělním pozdním odpolednem při teplotě atakující 30st. se řadíme dle čísel na ponton. Skvěle obsazení závod může pomalu začít. Kilometr ve slepém ramenu řeky 500 tam a zpět. Neskutečná mela od začátku do konce. Rychlé depo a nájezd cca. 2km a prudký výšlap už v terénu na plató, kde bylo druhé depo, umístěné do areálu zologické zahrady. Výborná divácká kulisa byla zajištěna. Biková čast nebyla technická, spíše fyzická se dvěma stoupaními. Nahoře už jsem jel v první asi v 6ti členné skupině. Ze začátku tvrdil muziku Tomáš Kubek. Po třech kolech (jelo se 4x5km) jsem zůstal v obležení dvou francouzů,oba skvělí mladí zavodníci ověnčení výbornými výsledky z Xterra závodů (Dabourd, Serrieres). Pozdější vítěz za to vzal a měl až 60vt. Já jel od druhého kola fullgas, už se ty kopce zajídali. Trať abolvujme v ohromném tempu.V trojici jsme se snažili stáhnout odstup, ale Ital byl silnej, jak bejk. Rozhodne běh.
Dvě kola po 3km s brutálním dlouhým kopcem. Svižné přezutí a vyražím na běh následovám svými soky. Nohy mi jdou, takže se o placku poperu. Dabourd odpadá docvakavá mě Arthur a stavá se z nás nerozlučná dvojice. V kopci se citím silnější, on kapánek zase v sebězích. O druhé místo to bude boj. Táhnu celé druhé kolo, snažím se cuknout v kopci, drží se , jak klíště. Pot se ze mě řine jak voda ve sprše, jdu do červenej, když nemůžeš-přidej mi tepe v hlavě, nasazuji dlouhý finiš po kopci až cíle asi 300m. Cejtím ho stále na zádech, diváci buší do log. Ždímu se sebe maximum, ale o pár kroků mě nakonec předstihne. Padám za cílem na koberec a pocit z dobrého výkonu převladá nad zklamáním. Byl lepší.
Ty vole, já mám placku-ohromný.


Díky svým partnerům,trenérovi, rodině! I těm, co mi neustále připomínají můj věk.


Photo: Dom Wychera

Žádné komentáře:

Okomentovat