21. 10. 2015

Xterra Finale Ligure-Varrigoti (Itálie), 1.místo

Poslední závod triatlonové sezóny aneb grande finále hostilo italské přímořské městečko Finale Ligure. Meka outdoorových sportů, zejména skvělými traily pro horská kola a běhu. K tomu skvělé teploty i v říjnu jak vzduchu, tak moře.
Měl jsem chuť si ještě zazávodit, tak jsem nabral směr Itálie.Letecky přes Řím a Janov, 45minut vlakem mě vítá menší dříve rybářské, dnes turistické městečko Varigotti. 
Ranní start pro Italy znamená v 11h :). Slunce v plné parádě, průzračné moře, nádherná pláž.



Tak hurá dvoukolové plavání. Lezu třetí z vody se zásekem na skvělého plavce a kamáráda Fabia Guidelliho. Bleskové depo a jedem. Nájezd do terénu obstaral 4km dlouhý výšlap se srpetinami po silnici, ostrá pravá do lesa, kterej voní houbama. Trať je namotaná nad městečkem. Terén i profil je různorodý, nahoru dolů, hravé trailíky, singeltraky, klopenky, koryta. Povrch písčtý, kamenitý, náš les. Opět dvoukolově. Po jednom okruhu se dostávám do vedení. Těsně přes závěrečným dlouhým sjezdem jsem dojet chalanama, co to na kole sakra uměj. Do cíle příjíždím druhý se 40vt. sekerou. Běh jsem si před závodem neprošel, pouze jsem věděl od Nico Lebruna, že mi prý bude sedět:) No běh spíš pokus o běh v neskutečné stěně, korytě downhilové trati, která nás po několika kilometerch vyplivla na úžasnou vrstevnici, za které jsme měli město, jak dlani. Kýč:)
Při dalším šplhání na kopec jsem opět šel do vedení a udržel ho až do cíle. Finále běhu bylo situováno do úzkých uliček a cíl na pláži.
Tak nakonec jsem si to vítězství schoval na poslední závod:)
Tohle místo je pro xterru stvořené. Kdo si chce prodloužit léto. Ligurie je pro to stvořená. Komu sedí Itálie nebude zklamán.
Grazie Honza


Výsledky

FOTO

2 komentáře:

  1. Dodatecne gratuluji ;) Chystam se ted na prvni triatlon a shanim vybaveni. Chci se zeptat - jake pouzivas doplnky a co si myslis o tomto pripravku eshop.endurancelab.cz/ostatni-zbozi/enervit-enervitene-sport-energeticky-napoj-500g.html ? Diky moc a fandim ti ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petro, moc to s doplňkami nepřeháním, zlatá střední cesta, používám některé z výrobků USN (gely, iontový nápoj) a Red Bull před zátěží. Co se týče dotazu,je to vhodný univerzální nápoj.
    Sportu zdar Honza

    OdpovědětVymazat