1. 9. 2015

XTERRA World Tour, Denmark, 5.místo

Číslo Pět žije:) Letos mě provází často, ale díky za něj. Tentokráte jsem vyrazil do Dánska, kde byl na pořadu dne další díl evropské časti SP. Hodinový let, ihned přechod na vlak, na hlavním v Kodani další přestup a do dvou hodin vylodění v přímořském městečku Tisvilde. Všude lesy, nádherná dlouhá pláž, příjemný počasí, co víc si přát.
Tentokráte nebyl severní vítr krutý, moře v den startu bylo lehce rozbouřené. Plávání jsem zvládl bez problémů, dva okruhy bez výlezu, přeběh pláže do depa a hurá na kolo.
Trať nahoru-dolů, hop za strom, prudké výjezdy, jednostopé traily a flow. Krásně namotaná trať se všemi povrchy, zábavná hravá a náročná zároveň.
Po mírném odstupu se karty na kole promíchali, usadil jsem se na 5. místě, škoda , že jsem nezareagoval na dobře jedoucího Coddense a nezachytil se. Trať byla na 100 procentní koncentraci, malá nepozornost by byla na výlet do křoví:)
Po kole následoval běh částečně po pláži, částečně v lese s ohromnými velbloudy, takže nic lehkého:)
Sice jsem mírně náskok stahoval, ale přede mnou nebyla žádná ořezávátka a nakonec to dalo 5.místo.
Závod je perfektně zorganizovám, pro diváky velice atraktivní, skvělej dj, výborné burgry....

Tímto jsem uzavřel letošní zdařilou Xterrovou sezónu, která mi vynesla nakonec 8.místo v celkovém pořadí.
Ještě mě čeká na konci září ITU mistrovství Světa v terénním triatlonu na Sardinii.

Díky všem za podporu.Aloha Honza



Žádné komentáře:

Okomentovat