14. 9. 2015

TNatura Europen Cup cross tri, Slovenia, 3.místo


O víkendu hostilo Slovinsko jeden z dílů evropského poháru v terenním triatlonu. Minulý rok to byl spíše silniční triatlon, žádná technika, ale rozdělení do vícero okruhů z toho udělalo super závod z pohledu diváka. Letos jsem malinko váhal tam jet, ale hodilo se to do konceptu a pořadatelé mi sdělili, že okruh bude přakopán. A tak to bylo.
Atraktivní lokalita pod majestátními Julky, v pozadí s majestátním Triglavem, perfektní počasí a rozdělení tratí do vícerookruhů na kole (4) i běhu (3) je dobrý směrem. A doběh pod stěnou s obtížnosti lezení 8b- oláá, co víc si přát.
Už není závod, kde by nikdo nebyl:) Menší startovní pole, o to silnější závodníci v čele s Cavemanem Stolzem.
Jezero mělo pouhých 15st. ,přesto slunečné počasí z toho udělalo pěknou nedělní cachtačku- z mého pohledu. Moc mi to nejelo:) První grupu jsem neudržel a kratší kolo moc nenahrávalo k velkému stahování. Skvěle namotaná trať ve stylu klasického cross country s prudkými výjezdy, kořenovky, traily, pár rovných úseků ještě kapánek spřeházela pořadí. Lezl jsem 9. pár borců jsem předjel Do depa jsem měl přijet tak na 5. místě. Nepochytil jsem info o pořadí. Tak jsem do toho šlapal, běh byl parádní, jeden z nejhezčích tratí, co jsem kdy běžel. Vše po měkkém, opravdový trail run po úzkých cestičkách. Cíl jsem proťal pro mě na překvapivém o tom příjemném 3.místě!
Vyhrál mistr světa v zimním triatlonu a dnes již super závodník xterry Pavel Andrejev před legendou Conradem Stolzem. Tak přeci jsem stihl být s ním na podiu:) Byl to jeho předposlední závod veleúspěšné kariéry.

Mahalo všem
Honza


Žádné komentáře:

Okomentovat