20. 7. 2015

European Champs Crosstriathlon Schluchsee, 9.místo

Schluchsee- Jako jezero parádní o tom žádná, počasí v den závodu vynikající- mrholení cca. 18st. ideál na to se plácnout k vodě a vycachtat se. (rozuměj bez neoprenu).:)
Německá preciznost a dodržování pravidel je na hranici destrukce, jako stát v mrholení dvacet minut u vody v plavečkách a čekat na start bylo hustý.... ale nakonec 22st. bylo kafíčko.
Plavání byl boj. Díky přeběhu z vody jsem se dostal na kontakt s Coddensem a těď jsme mohli začít stahovat. Bohužel neměl svůj den, tak jsem začal do toho bušit sám.
Trať oproti loňsku poznala změn, naštěstí pořadatelé vykouzlili solidní kopec, pár technických pasáží, kořenovky. Nakonec jsem dolítl do skupiny s Thijsem, Soleyem. Celkem asi 6lidí, všechno výborní bikeři. Polem nepolem jsme jeli co to šlo, což jeli i ti před námi:) Rychlé depo a hurá do lesa na 4 okruhy po 2,5km. Profilově solidní okruh.
Díky holce jsem měl nějaké info , kdo je přede mnou. Přesto to byl totální maglajz, všechny kategorie se na běhu smíchali, což se mi už dlouho nestalo, že jsem celou desítku s někým běžel:)
Cítil jsem, že to má jiskru a zkusil tedy doběhnout co nejvíce dopředu. V konci jsem po dlouhé době vyšel vítězně ze špurtu o TOP TEN (škoda, že to nebylo o první:))
Nakonec tedy 9.místo ve výborné konkurenci, pro mě osobně cenné z hlediska výkonu.

VÝSLEDKY:
http://www.triathlon.org/results/result/2015_schluchsee_etu_tnatura_cross_triathlon_european_championships/271325


Žádné komentáře:

Okomentovat