23. 6. 2015

XTERRA Praha-Kyje Czech Tour, 1.místo

Nový závod v Praze bylo velké lákadlo, hodilo se mi to do plánu tak hurá na něj. V Kyjích jsem nikdy nebyl. Perfektní zázemí na místním hřišti a kvalitní terény v zeleni, počasí, vícekolový charakter. To vše stálo za povedeným prvním ročníkem.
Starý formát z oh triatlonu je stále efektivní a pro diváka vynikající.  Z vody jsem lezl v závěsu za prvním, přeběh na hřiště a depo jsem zvládl rychleji a vyrážel na kolo v popředí celého pole. Kolo bylo situováno do přilehlého háje a mixem luk, prudkých výjezdů, techniky udělalo trať zajímavou a rychlou.
V druhém okruhu ze čtyř mě dorazil výborně jedoucí Venca Holub a ve vysokém tempu jsme to dojeli spolu do depa. Na běhu jsem se v prvním okruhu odpoutal a dovezl to do cíle.
Za vítezství jsem rád.

Michal Piloušek ml. ač dosti omezem prostorem vykouzlil pěkné tratě a zase něco jiného.

Stay tuned Honza




Media:
http://www.denik.cz/triatlon/premierova-xterra-v-prazskych-kyjich-patrila-kubickovi-a-cibulkove-20150622.html

Žádné komentáře:

Okomentovat