9. 3. 2015

Víkend s tlusťochem

Tak jsem měl možnost vyzkoušet, otestovat další kolo z nabídky Specialized- Fatboy Expert. Na první pohled monstrózní kolo, ale zdání klame. Už při prvních metrech kolo jede tak kam má jet-dopředu a to rychle. Po dalších kilometrech a sžítí s tlustými pneumatikami (4,6")  kolo uhání nezadržitelně před. Na asfaltu valí velmi dobře, pláště jsou navržené efektivně-jede se zhruba po 4cm ploše, což není žádný extra valivý odpor. Při nájezdu do terénu, při vhodně zvoleném nahuštění (lehce pod 1,4Psi) je kolo dost stabilní, kořeny a nerovnosti žehlí s přehledem. Na blátě trochu plave, ovládání je však hbité. Není to žádný traktor:) Pohon 2x10 naprosto vyhovující.  Do normálního terénu byl využil kolo s odruženou vidlicí, toto mělo pevnou.
Zajímalo mě, jak se kolo bude chovat na sněhu. Na utemovaných tratích kolo letí. Pro dobrý požitek z jízdy to chce mít pevný základ. V hlubokém to není ono. Pláště zanechávájí lehký obtisk, ale není to žádné drama. Nejsou to hluboké stopy jako od chodců. Přesto se mi nechtělo ničit najeté stopy, které jsou drahé.
V sobotu jsem kolo otestoval v závodním nasazení v rámci Karlova běhu u nás na Božím Daru (Krušné hory) trať 22km jsem proletěl za 57minut, což je známka, že na tomto kole to při dobrých podmínkách fakt jede. Byl jsem o 5minut v cíli rychlejší než první lyžař na stejné trati bruslením....
Vivat Fatboy!

výsledky zde: http://www.stopaprozivot.cz/zacl-vysledky-karluv-beh-ceske-sporitelny-2015.htm



Žádné komentáře:

Okomentovat