9. 9. 2014

Wolfgansee Challenge (1,5-46-16km) Rakousko, 1.místo

Xterrová sézona se pomalu blíží ke konci, tak jsem se  poohlédnul po závodě v cizině. Padla volba na Rakousko, městečko Strobl u nádherného jezera Wolfgansee. Loňský rok zde proběhla evropa v terenním triatlonu na téměř placce. Původní závod nabízí  na xtrerru poměrně dlouhé tratě, minimum techniky, neskutečné pohledy na Alpy, kopce, kopce a kopce. Na bikové trati činní převýšení 1550m na 46km.
Při pohledu na předchozí vítěze se to hemží legendami (Ronny Dietz, Renko...z našich nejvýše Kondor 2.) Je to závod na téměř 4h, což už se pomalu blíží 1/2 ironmanu.
Zpět k závodu. V sobotu byla u jezera pěkná deka, plavání v neoprenu. Lezl jsem v dostřelu na čelo, třetí z vody. Společně v rakušanem Szymoniukem jsme dojeli díky vzorné spolupráci jeho stájového kolegu Benesche po 5km. Oba jezdí pravidelně Xterru či TNaturu. Trať jsem neměl najetou oba mi začali říkat ať se hodím do klidu, že je to dlouhé. Tak jsem do toho šlápl, po hodině jízdy do kopce jsme zůstali dva a začlo příjemné babí léto:) Markus Benesch znal trať lépe,tak jsem se staral o tempo do kopce, on jel precizně sjezdy dolů.
Nejdříve jsme míjeli turisty s holemi, potom nám dělali společnost pouze pasoucí se krávy a neskutečné pohledy na jezeru ze 1300mnm. Marně jsem čekal na nějaké technické pasáže:) Nahoru-dolu, nahoru a zase dolu. Jedinou nástrahou byla ustřelující šotolina...
Tak hurá podél jezera do depa a na běh. Trať kopíruje loňskou bajkovou. Takže hodně zajímavé trajlíky výběh na bobovou dráhu. Trochu nudná rovina podél jezera. Na běhu jsem se po dvou km oddělil od Markuse a valil dle svého tempa až do cíle. První flek paráda.No ta 16cka se zajídá, ale pokud není člověk poblitej, tak je celkem zábavná.
Závod po všech stránkách perfektně zvládnutý. 

Výsledky zde:
http://results.pentek-timing.at/results/show_results_db.php?veranstnr=12380&racenr=1


Žádné komentáře:

Okomentovat