11. 8. 2014

Xterra World Tour Prachatice (ČR), 5.místo

Páteční závody Xterra Kids  byly nejlepší pozvánkou na hlavní sobotní závody. Natřískané Velké náměstí v Prachaticích dětmi (150!!), které zápolily v duatlonu (běh/kolo), krásné počasí, výborná kávička bylo předzvěstí povedeného víkendu Xterra Czech.
Xterra v Prachaticích je drsná nejen profilem, ale také počasím. Prestiž potvrzuje letos nabitá statovka v čele s úřadujícím mistrem světa Rusafou, Allenem, Middaughem. Moje maličkost se nechtěla zahambit, ikdyž se mi zde tolik nedaří, kůži jsem neprodal lacino.
Po plavání jsem nasedal na kolo na 15.místě s zhruba dvě minuty na čelo Allen, Curie, Haas. Duo Middaugh/Rusafa začalo tvrdit muziku na kole a nezadržitelně upalovalo dopředu. Já jsem se prodíral také a v druhé půli trati jsem se dotáhl na pátého Rakitu z US, což není také žádný zajíček. V nové části trati, pekelném výjezdu nad Prachaticemi jsem mu poodjel, ale záhy jsem byl ve sjezdu do cíle dostižen a řítili jsme se společně do depa. Ne úplně čerstvej jsem vybíhal na běh, který nezačíná jinak než do kopce po asfaltu a singlíky v lese. Na nejvyšším bodu jsem si prošel dobrou krizí, avšak shotík od Red Bullu mě nakopl a našel jsem zbytky sil na druhý okruh, který se mi běžel daleko lépe. Byla taková klasická česká prádelna před deštěm, takže hnus velebnosti. V druhém okruhu jsem odolal ataku skvěle jedoucího Vaška Holuba  a zdárně to udržel do cíle.
Atmosféra byla parádní, na náměstí  byl neuvěřitelnej kotel. Takže tímto velký dík za pozbuzování, hlavně mojí holce a trenérovi.
Po doběhu mi bylo z těch gelů celkem šoufl, spravil to jeden nealkobír.

Special thanx to RedBullcz@specializedcz@nike@lawi@nemos@zerod

PS: poklona organizátorům!


Top 5 Men
Ruben Ruzafa, ESP – 2:40:44
Josiah Middaugh, USA – 2:43:53
Ben Allen, AUS – 2:47:25
Braden Currie, NZL – 2:48:24
Jan Kubicek, CZE – 2:54:06


Vybavení:
kolo: S-Works Epic 29er
pláště: Fast Trak Control 2.0
maratonky: Nike Lunaracer 3.0
pítí: Red Bull Shot, water








Žádné komentáře:

Okomentovat