4. 6. 2014

Mistrovstvi evropy v terennim triatlonu, 4.misto

Po sedmi letech zpatky na Sardinii. Sem patri xterra. Tyrkysove more, zazemi v blízkosti kempu, trat biku spise do rychla nez extra technicka, beh rovina v terenu a po plazi. Tnatrura pujde smerem lehcich trati přístupnějších pro všechny, takze plavani bude dost podstatna cast závodu.
Plavani dvoukolove v mori, tuhej boj o pozice, par pres hubu jsem dostal, ale dobry. Ikdyz jsi bit, hlavne, ze se muzu prat. Vylezl jsem v kontaktu s pozdejsim vitezem, ale v prvnim kopci jsem nekompromisne odparan a jedu jak rika RK svoje tempo. Dva kopce mezi nic extra, proste full gas celou trasu. Pri najezdu do druheho kola uz neni cas na hrdinstvi jedu srot, nechavam vsude velkou placku a valim co to da. Prezouvam osmej a hura na beh. Chvili se srovnavam a po kilometru docvakavam sedmeho. Bezi se mi lehce, na plazi si odskrtavam dalsiho, heute ist flugtag, wundabar;)
Posledniho z moznych predbiham kilak do cile, jeste letmy pohled na tabuli, jestli jsem se neprovinil nekde na trati napr. krive cislo atd.;)
Na bednu minuta je to dost i malo. Dobra brambora. Ostatni byli proste lepsi. Pro me osobne slusnej vysledek. Spokojenost.
Gratulace vsem ceskym zavodnikum!
Velke podekovani holce za zazemi, Kubickovic family a vsem mym PARTNERUM!!
Grazie
Ciao Honza

Výsledky:
http://www.triathlon.org/results/result/2014_sardinia_etu_tnatura_cross_triathlon_european_championships/265550

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=orgvqJkgMYo&feature=youtu.be

Žádné komentáře:

Okomentovat